onsdag, december 31, 2008

Gott Nytt År

På er allihopa som fortfarande läser min blogg trots att den uppdaterats ytterst sällan. :)

För 2009 har jag tänkt att jag ska lägga in lite av mitt pyssel i bloggen. Har ju inte visat något alls än... kommer nog :)

Sen slinker det kanske in ett och annat om mina katter också. Jag håller tummarna stenhårt här att Isa ska ha kattungar i magen. Förhoppningsvis kommer det synas inom en vecka! Så hjälp till och håll tummarna.

Nu ska jag nyårsförbereda lite...

Vill avsluta med ett extra Gott Nytt År åt mina vänner. Ni vet vilka ni är :)

2 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

Gott nytt år Mia så ses vi på träffen i januari...

kram Michaela som var med på träffen den 20/12.

Anonym sa...

Önskar dig ett underbart 2009.
Nu får du allt masa dig hit, Emma ska bli frisk först så du får se dom nya papprens i verkligheten...oops

Kram maria