tisdag, januari 20, 2009

Det är "bara" tisdag idag

Men det känns som... torsdag... Inte fredag för då hade det ju snart varit helg :) Igår när jag kom hem så roade jag mig med att tvätta. Idag ska jag roa mig med att handla. Imorgon ska jag roa mig med att gå till indiska och leta ljuslyktor att hänga i fönstret samt hämta ut en julklapp ;) Jag har fått en avi på roliga saker att hämta ut, förhoppningsvis kommer det en avi till idag eller imorgon (paketet skickades igår). Så då ska jag klämma in hämtning av det också! I love my life *he he* Nånstans däremellan finns en brinnande önskan att uppdatera bloggen med kort jag gjort, energin saknas. Jag ska försöka få ändring på det! :)

Nu snart.. handla+jag=sant (lite 80-tal att skriva så där men jag tycker det är kul)

//M

Inga kommentarer: