fredag, augusti 05, 2005

lokalkändis

Man kan nog kalla mig för lokalkändis numera. Iallafall om man räknar antalet intervjuer inom loppet av sju dagar. I förra veckan blev jag intervjuad av radio skaraborg och Skaraborgs Läns Allehanda. Denna vecka har jag blivit intervjuad av Skövde Nyheter och Falköpingstidningen. Iofs har allt varit jobb relaterat men IALLAFALL :) Usch vad de kan förvrida saker som man säger. Nu har jag iofs bara läst det som SLA skrev, men det var lite väl förvridet där ja.... vill inte bara pressansvarig. Iallafall inte som det känns nu ;)

Jag lagade ugnsstek falukorv med klyftpotatis idag. åt lite för mycket, känns som om jag inte behöver äta igen på en vecka eller nåt. Kanske lika bra det... frysen består av falukorv och köttbullar *suck*

Nu ska jag sätta mig och jäsa istället och inte försöka komma på brillianta saker att skriva i bloggen!

Inga kommentarer: