torsdag, november 15, 2007

Veckans segaste dag

ja då sitter man här. Det är torsdag och jag är skittrött. Kan bero på att jag lyckades ta mig tidigare till jobbet idag trots att jag inte lyckades med att gå och lägga mig tidigare igår. Det var ju dubbelavsnitt av Grey's Anatomy igår, vilket inte fick missas!

Är ens liv patetiskt eller berikat när man har serier man följer måndag, tisdag, onsdag och fredag...? Så ser min vardag ut just nu iallafall :) Jag kallar det för berikat! Jag håller koll på vilka serier som går i repris och därför "tål" att missas...

I fredags var jag på Gekås i ullared och köpte bland annat en fleecefilt. Jag hade tänkt ha den till mig själv i soffan. Jag kan säga att katterna är galna i den där fleecefilten. Igår låg Isa bredvid mig och sov på filten. Inte har man hjärta att flytta på henne då. Hon brukar ju oftast sova i min troslåda i garderoben. :)

Inga kommentarer: