måndag, november 28, 2005

Måndag kväll

Jaaa vad ska jag säga... SJU RÖR BLOD, SJUUUUU (jag kan inte betona det nog!!!!) Det är sååååå kul och gå till labbet och lämna blodprov! Tur att jag inte i förväg fick reda på hur mycket det handlade om egentligen. Hade väl svimmat av bara tanken antar jag :)


Fick bekräftelsen till Ädelkattens utställning idag. Så nu är 10 december bokad till en tennishall i Kungälv. Visst låter det spännande? Inte alls, tänker den oinvigde. SKITKUL, tänker den som uppskattar utställningar. Kattutställningar är så mycket mer än bara en skönhetstävling med din katt det är ett guldtillfälle att få sitta och prata katt hela dagen. Kika på andra katter och ta reda på vad det är för linjer bakom de katterna och så vidare och så vidare :) jaja nog om det

Ska gå och lägga mig nu. jag är trött

Inga kommentarer: