torsdag, mars 08, 2007

Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv :)

Jag har fått ett tillfälligt jobb i Stockholm! Så från 26 mars till 24 augusti kommer jag vara stockholmare, eller 08:a om ni hellre vill kalla det så. Läääääär ju snappa upp dialekten rätt snabbt! :) Jaja, boende är fixat och jag tror det kommer bli bra. Katterna kommer få flytta till Hjo och mina föräldrar blir långtidskattvakter. Kommer sakna mina bebisar, tanken är ju inte att de ska åka hem till mig varje helg. Det är inte tanken från mina sida iallafall. Tror det blir jobbigt för dem att flytta runt hela tiden. *oups* kom på att jag kanske inte har diskuterat detta med mina föräldrar. Om de läser och inte håller med så får de hojta till :)

Annars så händer det inte så mycket. Jo jag är numera ordförande i BiK, får se hur det är.... Har skrivit min första ledare till klubbtidningen och ser inte fram emot att skriva fler... men det ska nog gå bra!

Imorgon åker jag till Vimmerby. Kommer hem måndag kväll. Tisdag kväll har vi lunta-möte inför SVERAKs årsmöte. 16 mars till 18 mars är jag på SVERAKs årsmöte i Södertälje. 20 mars är det utställningskommitte möte. 25 mars flyttar jag till stockholm. Tur att man är LEDIG, eller hur? *puh*

Nä nu ska jag gå och snyta mig (för att vara ärlig).

Kram

Inga kommentarer: