tisdag, juni 16, 2009

Helg någon?

Just nu skulle det vara skönt med lite helg. Är superdupermega trött. Men faktum är att jag sover mer timmar per natt nu än vad jag gjorde i helgen och då var jag inte trött... så varför är jag det nu? I fredags fyllde kattungarna 8 veckor. Så i 8 veckor har jag tänkt "jag ska uppdatera min blogg och lägga in bilder på kattungarna". Det gick ju jättebra ;) Nu kommer iallafall en uppdatering även om den saknar bilder. Jo Isa har äntligen fått kattungar, två stycken pojkar blev det troligen en rödtabby och en röd! Jag loooooovar att lägga ut bild :) Idag är det dags för vaccinering, hoppas de inte blir medtagna av det utan busar på precis som vanligt :)

Åh till helgen gifter sig Maria och Petri (heja heja heja)! Så på fredag (midsommarafton) ska jag på bröllop :) Tidigt (nåja vid 9:30-tiden) på midsommardagen blir jag upphämtad för då ska jag till Rättvik på namnfest. Det är min lillasyster och hennes sambo som har fått barn, en Agnes. Hon och jag har gemensam födelsedag :) Resan upp tar väl en sisådär 5 timmar med stopp för att äta nånstans. Stannar i Rättvik över natten kommer tillbaka på söndagen. Så jag återupprepar "Helg någon?". Förresten har jag hört lite skräckhistorier om hur mycket mygg de har där uppe just nu, tydligen ovanligt mycket i år.... Jag har laddat med "antimyggmedel" men räknar ändå med att få en hel del myggstick....

Jobba var det ja....

Hej hej :)

Inga kommentarer: