torsdag, juni 18, 2009

Skrutt morgon med lite solsken

Det sista jag skulle göra imorse, innan jag gick iväg till bussen, var att jag skulle snyta mig. Givetvis fick jag näsblod då, skvätte ned mig själv och min tröja :( Så snabbt in i badrummet och åtgärda näsblodet. Rusa ut i köket för att kontrollera på micron vad klockan är. Konstatera att jag KAN hinna med bussen om jag går NU! Så jag går, märker att det börjar smådroppa lite regn och konstaterar att jag nog är på jobbet innan det brakar loss. Tittar nedåt och konstaterar att jag aldrig bytte tröjan innan jag gick hemifrån. Känner inte för att vara på jobbet hela dagen med en blodfläck, så det var bara att sucka, vända gå hem och vänta på nästa buss :)
Jag kan säga att det regnade mer när jag gick ut nästa gång, men brydde mig aldrig om det för jag vet sen förra veckan att jag har noll koll på vart mitt paraply är....

Solskenet i historien är att jag fick skjuts och inte behövde åka buss!

1 kommentar:

Annacarin sa...

Hejsan trevlig sida du har =)
Det var inte så svårt att hitta dig
Pysslade du färdigt något kort?Kram Annacarin