måndag, juni 20, 2005

*gäsp*

Trött jag är idag då! Har inte sovit så bra i föräldrarnas husvagn i helgen. Tidigare i år har jag sovit hur bra som helst där. Sovit 12 timmar utan problem, nu kanske det blev 5-6 timmar....

Inget vann jag på bingon igår heller. Mamma och pappa gick plus tack vare att pappa vann 1300, men jag gick 200 kr back. Nåja, i onsdags vann jag ju 2000 kr så jag kanske inte får klara för mycket ;)

Nu till helgen är det midsommar och helgen därefter börjar jag min resa mot italien!! Känner lite stress inför detta. Det är ju lite saker som ska fixas innan man kan resa utomlands, om man säger så...

Nåja, nu ska jag jobba vidare samtidigt som jag lyssnar på Mix megapol!

bye for now
----------------------
Alltså nu är klockan 21:30 och jag inte fått något vettigt gjort ikväll! Det enda jag har gjort är ätit kvällsmat (smörgåsar....), diskat ytterst lite, tittat på TV samt väntat på glassbilen! *suck* jag har ju en hel bok och läsa ut INNAN Sorrento resan.... plus att jag har SVERAKs jubileumsbok hemma och jag har knappt öppnat den. Disken svämmar över och jag måste diska innan jag kan laga mat (jag hatar sen ett tag tillbaka trångt boende). Jag "måste" laga mat för att ha lunchlåda imorgon och jag vill inte köpa en baguette eller liknande.... Näää, jag ska nog sätta lite fart nu tror jag. Jag råkade visst säga till chefen idag att jag imorgon ska komma lite tidigare, jag kanske måste leva upp till det? Kanske äntligen dags att gå upp när väckarklockan ringer och inte bara trycka på snooze-knappen? Även om den är förbenat sköööön :) Iallafall om du frågar mig och inte Ozzy, han uppskattar inte att bli väckt var sjunde minut ;)

Jag måste förövrigt väcka honom nu, för han ligger i mitt knä och sover :)

Om någon är nyfiken Sorrento

Dags och hugga tag i diskberget igen! :)

Inga kommentarer: