torsdag, juni 16, 2005

rikare!!!

Jag upptäckte igår att jag blir ännu rikare denna månad än vad jag trodde tidigare. Igår vann jag 2000 kr på bilbingon ;) bara 1800 kr plus....

Det har nu blivit bestämt att Ozzy ska ställas ut sista helgen i Juli i Norge. Hoppas bara vi allihopa kommer med nu så planerna inte ändras. Jag har tidigare bestämt mig för att inte bära honom mer som fertil. Jag är för nervös när han beter sig som fertila hanar brukar göra (dvs puffar och småmorrar). Han känner av min nervositet och blir själv nervös = inget bra! Två norska cert har han kvar innan han blir Grand Internationell Champion, så min förhoppning är förståss att han tar dessa då! Sen kommer han inte ställas mer som fertil...

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om tre katter är en katt för mycket! Det beror nog väldigt mycket på vad B tycker om Mariestads katterna. Får se när vi lyckas ta oss dit bara. Det finns inte så mycket tid till sånt. Sen beror det ju förståss på om Smilla har kattungar i magen eller inte! Har hon inte det så stannar det förtillfället med två katter :)

Mycket katter blev det i denna blogg, men så är det!

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon igen
bye bye

Inga kommentarer: