tisdag, maj 17, 2005

händelselösa dag!!

Ytterligare en händelselös dag.... Kanske ingen mening och ha en blogger om det inte händer nånting som känns värt att skriva om? Men än har jag inte gett upp ;)


Hämtade hem Esters aska idag. Det känns faktiskt som om jag verkligen har "hämtat hem" henne. Otroligt skön känsla :) Fint förpackad i en trälåda med locket fastskruvat. Funderar på om jag kan hitta någon som målar snyggt och som kan tänka sig att måla en blå himmel med stackmoln samt gräs, nån blomma och en fjäril... Det skulle kännas som en bra plats åt min lilla prinsessa :) Jag vet fortfarande inte om jag vill ha kvar urnan i lägenheten eller om jag vill gräva ned den någonstans... så länge som jag inte vet säkert så får den stanna här hos mig.

Jag har nästan bestämt mig för vem nästa kisse blir :) Har till och med varit och kikat på den redan ;) Mer info kommer om det blir bestämt att jag tar den!

Imorgon är det jobb igen. Tänkte jobba igen lite timmar jag missade förra veckan så det blir jobb från 08:00 till 18:00 med en halvtimmes lunch! *puh* med andra ord... ingen dagbok imorgon kväll *gäspar av bara tanken*

bye for now

Inga kommentarer: