söndag, maj 29, 2005

Söndag

Sådär då har helgen varit. Sista helgen innan jag börjar på mitt 6 månaders heltidsjobb! Det börjar på onsdag så jag har måndag och tisdag ledigt oxå. Finns seriösa planer på att ta sig ned till stan imorgon, bara för att kika lite. Kommer ju inte kunna göra det sen förutom på lördagarna då förståss.

Helgen har varit lugn. Igår var jag och en kompis på bio, såg Million Dollar Baby. Handlade inte bara om boxning även om jag var lite orolig för det. Positivt överraskad där med andra ord. Såg att de hade reklam för "liftarens guide till galaxen" GISSA om jag bara MÅSTE se den filmen :) Tyvärr visste de inte när och om den skulle komma till Skövde.... Så nu gäller det bara att hålla tummarna för att den kommer hit och för att jag ska lyckas hitta nån som vill se den med mig oxå.

Det har blivit definitivt bestämt att min brors semester inte kommer flyttas i sommar vilket innebär att våra Italien planer har blivit ännu mer bestämda :) Så i sommar kommer jag, min syster och min bror spendera några dagar i Italien! Inte helt fel vill jag lova :)

Usch vad jag skriver töntigt ibland *pekar uppåt och bannar mig själv*

Fast nu är det sängsdags så man förhoppningsvis kan vända rätt dygnet lite innan onsdag :)

Inga kommentarer: