söndag, maj 22, 2005

Söndag

När jag inte vet vad jag ska skriva för rubrik så blir det dagens veckodag. Lite trist kanske men är fantasin dålig så har man inget val ;)

Idag ska jag kanske och titta på den där lilla birma tjejen igen. Hon som jag funderar på om jag vill ha eller inte! Vi får se vad som händer, men det är svårt att inte falla för ett luddig liten boll som är otroooligt söt :)

Esters aska står fortfarande i klätterställningen. Där har den stått sen jag hämtade hem den. Jag har en plats för den, i ett skåp i min bokhylla. Den får flytta dit snart, nångång.

Förövrigt så tycker jag att det var en halv seger igår för Sverige. Tjejen som vann schlagerfestivalen bor ju iallafall i Sverige. Säkerligen tycker nog halva Sveriges befolkning som jag i den frågan.

Nu ska jag äta frukost och sedan borsta tänderna. Snart kommer en kompis hit och jag ska försöka övertala henne att vi ska ta ozzy på promenad. Borde inte vara svårt att övertala!

Ha en skön söndag alla

Inga kommentarer: