söndag, september 09, 2007

Ojsan så det kan gå!!!

Rubriken kanske kraxar om något olyckligt (tänker nog olyckskorparna) men så är inte fallet!! Idag följde jag med föräldrarna på bilbingo. Kom hem med 4000 (ja rätt antal nollor) i fickan. Inte helt fel vill jag lova :). Jaaaaa, det kostade och spela så jag gick inte med 4000 kr i vinst, men jag gick med 3900 kr i vinst och det är bannemig nära :)

Har fått frågan vad jag ska göra med vinsten. Har svarat att det hamnar på hög bland alla sparade julklappspengar och födelsedagspengar. Vem vet en vacker dag kanske jag gör slag i saken och köper en ny platt-tv eller nåt ;)

Ooooch återigen sitter jag uppe mitt i natten och kattklubbsjobbar. Ooooch återigen så är det helt mitt fel eftersom jag spenderade några timmar dagtid med att spela bingo då. Men nu är det sovdags! På måndag ska vi göra domarfördelningen och jag har mycket jobb kvar innan dess. Kanske kanske kanske hinner jag med lite bingo även imorgon *ler brett*

Sov gott!

Inga kommentarer: