lördag, november 03, 2007

Japp japp

Här sitter jag på natten mellan fredag o lördag och skriver en blogg! Båda är lite otroliga. Jag har blivit gammal händer inte så ofta att jag är vaken så här "sent" samt att det händer ju inte så ofta att jag uppdaterar bloggen.... Men idag tänkte jag lämna efter mig en liten ledtråd.

Jag gjorde en snäll sak idag till en vän som behövde lite uppmuntran. Jag hoppas och TROR att det uppskattades (annars hade jag ju inte gjort det). Sååååå om du är här och läser så tror jag nog du kan lägga ihop ett och annat! kram!!

Annars då... njaaa utställningsarbetet är väl nästan slut.Ska ta tag i det sista imorgon. Nästa år har jag sagt nej till sekretariatet, får se vad det blir då. Jag vet vilken post jag lämnat intresse för sen får vi se om jag får den eller inte. Ja just det ja! Måste ju maila valberedningen och tala om att jag inte sitter kvar som ordförande i styrelsen.... det får oxå höra till morgonsysslan :)

Tror bestämt det är sängdags nu, får bli så

Sov så gott

Inga kommentarer: