fredag, november 23, 2007

Fredag! :)

Ja det är fredag idag. Alltid något att vara lycklig för :) Vad händer idag då? Jooo det är frivillig övertid på jobbet, vet inte hur jag ska göra med den än. Jag ska egentligen tvätta ikväll. Det var frivillig övertid igår med, men då la systemet av så jag gick hem. Det är visst frivillig övertid även imorgon, men det funkar inte för imorgon är jag på kurs i föreningskunskap (från 9-16 så det är en heldag), om jag inte klämmer in lite jobb där på kvällen. Har jag inget bättre för mig och det finns jobb kvar så kanske.... Eller NÄ, jag behöver vara lite ledig också! Bestämt mig, ingen övertid imorgon :)

Det är så mycket som händer nu, alltså saker jag ska på, datum jag måste komma ihåg.... Inte en enda sak har jag skrivit upp i kalendern. Är stor risk att jag är dubbelbokad eller glömmer av något. Får ta tag i det där i helgen. Måste ta tag i Akassekorten oxå, så jag skickar in det allra sista... Tycker kanske egentligen inte om att säga det men jaaa, jag har pengar över varje måndag så det har liksom inte varit någon kris den korta period jag gick arbetslös.... Jag börjar förövrigt bli mer och mer inställd på att köpa mig en egen TV och en egen micro. Kanske är dags att sluta slita på brors grejer ;) Han brukar säga att det inte är några problem. Fast en TV vill jag ha av fler anledningar. Förlåt bror men din TV är inte så stor och dessutom så vill jag ha en platt sak :)

Titta vad jag hittade (av nästan en slump) det är en tjej som har lagt ut en video på youtube från när hon tävlar i DM fälttävlan från Bränntomt. Min gamla ridskola, gissa om jag blir sentimental av att se denna!!! http://www.youtube.com/watch?v=-LR4xWax99o&feature=related

Nä nu ska jag jobba vidare :)

Kram och Hej!

Inga kommentarer: