fredag, november 30, 2007

Hektiskt

Japp, jag vet vad jag gör den närmaste veckan.... om man säger så....

Idag - efter jobbet gå till granngården och prata om morgondagen, sen till ica maxi hämta paket, posta brev och handla.
Imorgon - 9-14 stå på granngården för kattens dag. Sen jobba
Söndag - jobba och tvätta 12-17. Fixa en hög matlådor
Måndag - jobba 10 timmar sen gå advents/julfika knytis med kompisar :)
Tisdag - jobba 10 timmar
Onsdag - jobba över okänt antal timmar....
torsdag - NORMAL DAG (iallafall som det ser ut nu)
fredag - söndag är förmodligen hos mina föräldrar
*puh*

Nångång ska jag hinna få upp lite julsaker i lägenheten oxå :) Kanske oxå ska tilläga att normalt jobbar jag 8 timmar per dag så de två 10 timmars dagarna är på grund av beordrad övertid. I helgen måste jag jobba 6 timmar totalt så jag antar att det blir 2 på lördagen och sen resten på söndagen.

vet inte om jag vill planera längre fram. Måste (vill) få till ett styrelsemöte oxå innan jul och sen ett i slutet av januari, sen tror jag inte det ska behövas mer. Nåt arbetsmöte kanske för att få iordning utskicket till årsmötet. Förresten så blev det officiellt igår, nästa år kommer jag vara kassör i utställningskommitten. Det är drygt 15 år sen som jag senast läste bokföring!! Men det ordnar sig :)

Vad mer händer... mhmm... många tankar om att "gå vidare" i livet. Vill inte leva som jag gjorde för 5 år sen längre. Kanske dags och köpa en egen NY TV? Kanske dags och byta ut den vita bokhyllan som jag haft sen urminnes tider (dvs jag hade den innan jag flyttade hemifrån). Göra slag i saken och köpa det där billy systemet jag vill ha istället. Jag har två alternativ. Ha billy systemet i sängkammaren där den vita bokhyllan står nu eller flytta på akvariumet och ha billy systemet i vardagsrummet och akvariumet i sängkammaren istället. Båda alternativen är lite tråkiga. Skulle vilja få plats med båda sakerna i vardagsrummet men det går inte. Sååå jag tror akvariumet får stå kvar och billy hyllan bo i sängkammaren. Nu fattas väl mest att få tummen ur... Förresten så hittade jag min vita bokhylla på nån sida liknande "best of blocket" (fast det var inte riktiga best of blocket). De ville ha 50 kr för den och kallade den för barnvänlig eftersom deras barn klättrade i den :) Ska se om jag hittar sidan igen isådana fall blir det ett nytt inlägg med en länk :)

Nu... jobba jobba jobba

Over and out!

Inga kommentarer: