torsdag, januari 11, 2007

Andra dagen irad?

Nej men titta? Här är jag och skriver igen för andra dagen irad :) Undrar om jag har nån period då jag är lite mer aktiv kanske? Inte berättat jag för nån att jag börjat blogga så smått igen så jag har väl typ inga besökare... men vad gör jag jag skriver bloggen absolut mest för min egen skull.

Utställningsmötet igår var "intressant"... Vill egentligen inte sitta kvar som utställningssekreterare (vet numera att det innebär 3 månader av heltidsjobb inför IC utställningen) men det verkar som om jag ska sitta kvar 1 år och lära upp en ny. Det är iofs vettigt, jag kan förstå det tankesättet. Elakt och sätta nån HELT ny på att vara utställningssekreterare, sen att vi hade så under 2006 är tydligen helt glömt? *ler* Jaja, det är lite trist och veta att man kommer vara låst till Skövde dels pga utställningsarbete och dels pga blivande kattungar på Isa. Kattungar på Isa ÄR trevligt i sig men inte tanken på att inte kunna åka till Vimmerby på tre månader. Börjar fundera på om man inte ska försöka få lite överlapp på utställningsarbetet och Isas kattungar... Jag vet inte... Har funderat lite på när Isa ska paras. Hon blir 2 år i början av april och det finns de som säger att honan inte ska vara äldre än 2 år när hon får sin första kull! Det är redan mer eller mindre kört :) Väntar man tills i mars/april med att para henne så har jag kattungar att vakta i sommar och det vill jag verkligen inte... Tål att funderas på detta :) Får nog ta ett snack med B också! (såklart) :)

//M

Inga kommentarer: