fredag, januari 12, 2007

förvirrad dag?

Tror jag är lite förvirrad idag... Satte på mig tröjan imorse och upptäckte att jag glömt BHn (den är bra och ha!) :) Sen på fikat idag så ställde jag ned min kopp för att hälla i mjölk, sen lämnade jag koppen och gick. Upptäckte inte detta förrän jag satt mig vid bordet och förvirrat tittade mig omkring efter min kopp!

Åker till Vimmerby idag, vågar knappt tänka på vad jag har glömt. Suger i magen, känns som om jag glömt något med katterna men jag kan inte komma på vad!

Jag passar på att bjussa på en gullig kattbild istället för att fundera mer på det :) Katten längst fram till höger är min Ozzy. Man förstår varför min mamma sa "slå inte för hårt i nacken för då trillar ögonen ur". Nej hon menade det inte bildligt så, det var bara för att påvisa att han hade stora och RUNDA ögon. Numera har han breddat sitt ansikte och vuxit i sina ögon. Så de är fortfarande stora men inte klotrunda. :) Inte hemma iallafall ska jag väl säga, han kan fortfarande spärra upp dem så de ser ut som tefat.... vilket han ofta gör på utställning ;)
Utställning ja, 20 januari är det dags för NeRK och jag har med mig Ozzy :) Hoppas han tar sin premiertitel så jag kan sluta jakten efter en titelrosett från NeRK. Lite jobbigt att planera utställningar efter att katten ska ta titel på just en specifik utställning! Så håll tummarna den 20 januari :)
Nu är det snart lunch. Har köpt nån färdig rätt från COOP. Deras röd curry pasta soppa... får se vad den smakar. Starkt förmodligen!! :)
//M

Inga kommentarer: