torsdag, januari 18, 2007

Sen torsdags kväll

Nu så borde jag sova egentligen, men jag har lite kattklubbsjobb kvar att göra... Jag åkte tillbaka till Skövde i tisdags så jag var hemma strax innan 22:00 och stupade i säng hyfsat omgående. Igår gick jag från jobbet direkt till ett styrelsemöte som avslutades med att vi gick ut och åt (supergod mat!). Efter det var jag och handlade så återigen var jag hemma strax före 22:00 och mer eller mindre stupade i säng. Pratade såklart i telefon först :)
Nu idag gick jag direkt från jobbet till M1 och hämtade upp de akvariefiskar jag skulle få. Jag har fått en massa fisk av henne eftersom hon avvecklade de flesta av sina akvarium. Så nu är det liv och rörelse i akvariumet igen och en total fisksoppa *ler*. Nåja efter M1 så bar det iväg hit för att kasta i sig nånting att äta medans S diskade (tack!). Sen in med nya fiskar i akvariumet och sen var det dags för badning av Ozzy *ler* Man kan INTE åka på utställning om man inte är badad ;) Särskilt inte till Örebro där det kommer vara över 800 katter *puh* Efter Ozzy badet borde jag ha satt igång direkt och kattklubbsjobba, men så blev det inte. Jag fastnade på diverese birmasidor och chattade i dryga timmen istället så nu sitter jag här och klockan börjar närma sig midnatt. Imorgon måste jag börja jobba tidigare än 8:00 eftersom jag HELST vill lämna jobbet 16:00 (alternativt ta en lång lunch). Måste ner på stan och hämta ut resväskan som nu är lagad sen London resan, känner på mig att väskaffären inte vill lagra väskan längre än nödvändigt... Sen börjar min tvätt tid klockan 17:00 och jag ska packa och jag ska handla inför lördagen. Sen vill man ju inte vara uppe alltför länge på lördagskvällen heller. Som det ser ut nu kommer vi åka vid ungefär 05:15 eftersom vi har sagt att vi ska lämna skövde 05:30 och vi ska hämta upp en till och stuva in hennes grejer i bilen oxå.... Jaja, segt kommer det bli :)

hihihi, har förövrigt fått bekräftat att även M1 läser min blogg ;) Undrar om hon håller med mig om vilken tid vi ska åka på lördag. Det får jag reda på imorgon! Förresten jag kommer ringa dig imorgon för jag behöver veta A's jobbnummer.... :)

NU måste jag kattklubbsjobba!

På återseende!

//M2

Inga kommentarer: