söndag, juni 26, 2005

Annandag Midsommar

Antar att det egentligen inte heter något som heter Annandag Midsommar, men jag antar oxå att folk förstår vad jag menar? ;)

Idag är jag trött, trött och lite trött. Ozzy är oxå trött, trött och lite trött. Han ligger i sängen och sover. Där har han legat sen jag kom hem för drygt två och en halv timme sen. Jag funderar på om jag ska gå ut och duscha eller om jag ska sova. Tror det blir duscha.

Midsommar har varit trevlig. Vi hade långbord med mat och gratis underhållning. Inte helt fel med andra ord. Att vädret var kanon gjorde ju inte direkt saken sämre!

Jag sitter här och äter Mentos med jordgubbssmak. Drömmer om jordgubbar och grädde eller kanske jordgubbstårta!! Kan man få nog av sånt?

Nä nu kallar duschen :)

-------------------- *långt senare*

OZZY SKA BLI PAPPA, OZZY SKA BLI PAPPA. Iallafall som det ser ut nu :) Smillas tuttar är lite lätt rosa :)

Inga kommentarer: