fredag, juni 24, 2005

Midsommarafton!!

Snart åker jag. Det blir husvagnen med släkt och vänner. Tror vi är runt 20 personer som ska sitta med långbord! Under förutsättning att det inte börjar regna förståss, för då kan det bli lite jobbigt...

Varmt är det idag oxå! Jag klagar så länge som jag svettas i min mycket varma lägenhet. När jag kommer ut till campingen så tror jag att jag slutar klaga...

Imorgon kommer syster med sambo ut oxå, det kommer bli trevligt :)

Förövrigt så kom min lön in igår. Min "jag är rik!!!" lön *ler ganska så mycket* Pengar är bra ;)

Så, nu har jag nog staplat upp det mesta jag ville få ur mig. Nej vänta!! Jag var ju i Mariestad igår igen och kikade på Vallensia och Venus. Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill vara fodervärd åt någon av dem. Förhoppningsvis löser det sig med tiden. På söndag får jag dessutom reda på om det har tagit sig mellan Ozzy och Smilla :)

Ha det så skönt alla, nu försvinner jag

Inga kommentarer: