måndag, juni 27, 2005

Måndag

Måndag idag, måndag hela veckan låååång, känns det som just nu iallafall. Jag är precis dötrött. Det var stressigt på jobbet idag. M var hemma för vård av sjukt barn och S är ledig denna veckan! Så G fick spendera större delen av dagen med att svara i tfn medans jag hade disken :) Perfekt ;)

Eftersom Ozzy fortfarande har klet efter hans parning med Smilla så ringde jag djursjukhuset idag. Fick tid på torsdag. Jag hoppas att det "bara" behövs en antibiotika kur och sen är det borta! Allra helst hoppas jag förståss att det inte är nånting utan att det kommer gå över av sig själv!

Meddelade B idag att jag tackar nej till katt från Mariestad. Det känns inte helt rätt och ta en kattunge därifrån och riskera att bli sittandes med två katter som inte går att ställa ut. Två eftersom jag bara SKA ha en efter Ozzy..... Det känns lite sorgligt för de var fruktansvärt söta i Mariestad och jag hade gärna tagit en om läget varit lite annorlunda.... Detta är vad jag ger upp:

Inga kommentarer: