tisdag, juni 28, 2005

Tisdag

Tisdag idag och Söndag närmar sig med stormsteg. På Söndag åker jag till Stockholm för att sedan flyga till London. Innan dess ska jag ha hunnit tvätta, packa, sy upp byxor, gå in nya skor, ev firat mammas födelsedag, ev forumträff, åka till veterinären med Ozzy plus att jag då ska jobba MINST 8 timmar per dag (minst 8 timmar eftersom jag redan ligger minus.....)

Kroniskt trött är jag oxå. Just nu ligger Ozzy i mitt knä och drömmer så jag sitter här lite till. Tills han vaknar iallafall. För sängen kallar på mig. Måste upp tidigt imorgon eftersom jag måste duscha, samt drömmer om att kunna börja jobba innan klockan 8 på morgonen. Jag tror att jag kommer skaffa mig magsår om jag ska hålla det här tempot för att hinna jobba heltid. Jag kanske inte är byggd/gjord för att jobba heltid? Hoppas jag verkligen att jag är, för jag gillar verkligen pengarna man får ;)

Nepp, nu avslutar jag denna dagbok för idag!! Nu vaknade Ozzy oxå :)

bye bye

Inga kommentarer: